Γενικοί Όροι

Α. ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ
Για την κράτηση ενός διαμερίσματος χρειάζεται να μας δώσετε ορισμένες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι σας και να μας στείλετε μία προκαταβολή.

Α.1 Πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι
Προκειμένου να μπορέσουμε να σας εξασφαλίσουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες, χρειάζεται να μας ενημερώσετε για:
• τον αριθμό των ατόμων που θα διαμείνουν στο κατάλυμα.
• το εάν έχουν στην κατοχή τους κάποιο κατοικίδιο ζώο καθώς και
• την ώρα άφιξης και αναχώρησής σας, έστω και κατά προσέγγιση.
Θα ήταν επίσης καλό να μας κοινοποιήσετε ένα αριθμό τηλεφώνου στον οποίον θα μπορούσαμε να σας καλέσουμε πριν την άφιξή σας καθώς και κατά τη διάρκεια της διαμονής σας στο κατάλυμα.

Α.2 Προκαταβολή
Εφόσον το κατάλυμα που σας ενδιαφέρει είναι διαθέσιμο, μπορείτε να το κρατήσετε αφού στείλετε 15% της τιμής του ενοικίου

Α.3 Η χαμηλή και υψηλή περίοδος ορίζονται ως εξής:
Χαμηλή Περίοδος: 7 Ιανουαρίου – 31 Μαρτίου & 15 Οκτωβρίου – 20 Δεκεμβρίου
Υψηλή Περίοδος: 1 Απριλίου - 14 Οκτωβρίου & 21 Δεκεμβρίου - 6 Ιανουαρίου

Β. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΩΝ
I. Αν ο πελάτης ακυρώσει για οποιοδήποτε λόγο την κράτησή του, η προμήθεια που κατέβαλε στη Keramoti Apartments & Houses θα του επιστραφεί στο ακέραιο αν η ακύρωση πραγματοποιηθεί τουλάχιστον 15 μέρες πριν από την ημερομηνία άφιξής του.
H KERAMOTI-APARTMENTS θα επιστρέψει το ποσό εντός 10 ημερών από την ακύρωση. Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης δε θα οφείλει κανένα άλλο ποσό.
ΙΙ.Στην περίπτωση που για λόγους ανώτερης βίας (πυρκαγιά, υπέρτατη αδυναμία διάθεσης του διαμερίσματος) αναγκαστούμε να ακυρώσουμε την κράτησή σας, αναλαμβάνουμε τη δέσμευση να σας εξασφαλίσουμε ένα άλλο κατάλυμα της ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας που να βρίσκεται σε πολύ κοντινή απόσταση με το κατάλυμα που αρχικά κρατήσατε και με τους ίδιους οικονομικούς όρους. Εάν η πρόταση που θα σας κάνουμε δε σας βρίσκει σύμφωνους, θα σας επιστρέψουμε το σύνολο των χρημάτων που μας έχετε καταβάλλει. Σε καμία όμως περίπτωση δε θα δικαιούστε επιπλέον αποζημίωση.

Γ. ΦΤΑΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ
Γ.1 Ένας εκπρόσωπός μας θα σας υποδεχθεί στο κατάλυμα, ο οποίος:
• θα σας δώσεις όλες τις απαραίτητες εξηγήσεις για μία άνετη διαμονή στο σπίτι
• θα σας δείξει, εφόσον το επιθυμείτε, τη γειτονιά και θα σας εξηγήσει πώς να μετακινηθείτε στην περιοχή στην οποία χρειάζεται να μεταβείτε.
Γ.2 Με την άφιξή σας στο κατάλυμα θα καταβάλετε το οφειλόμενο υπόλοιπο 85% του ενοικίου
Γ.3 Σεβασμός της κοινής ησυχίας
Δεσμεύεστε να δείχνετε το δέοντα σεβασμό προς τους γείτονες και να απέχετε κατά τις ώρες κοινής ησυχίας, δηλαδή από τις 22:30 μέχρι τις 8:30, από κάθε πράξη που θα τους αναστατώσει. Θα ήταν καλό να σεβαστείτε επίσης την ησυχία κατά τις ώρες της μεσημεριανής ανάπαυσης από τις 15:00 μέχρι τις 17:00.
Γ.4 Προέκυψε κάποιο πρόβλημα
Αν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας χρειαστείτε βοήθεια σχετικά με τη λειτουργία των συσκευών ή επιθυμείτε να μας ενημερώσετε για κάποιο πρόβλημα που τυχόν προέκυψε, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να μας καλέσετε στο τηλέφωνο που θα σας κοινοποιήσουμε. Δεσμευόμαστε να διορθώσουμε το συντομότερο το πρόβλημα που παρουσιάσθηκε σύμφωνα με όσα προβλέπονται από την περιγραφή του διαμερίσματος στην ιστοσελίδα μας.
Δ. ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
• Κατ’αρχήν, οφείλετε να αποχωρήσετε από το κατάλυμα το αργότερο στις 11:00. Ωστόσο αν το επιθυμείτε και εφόσον ο προγραμματισμός μας το επιτρέπει, είναι δυνατόν με κοινή συμφωνία να παραμείνετε στο κατάλυμα μέχρι τις 15:00 χωρίς επιπλέον χρέωση.
• Για λόγους ασφάλειας η Keramoti Apartments & Houses διατηρεί πάντα ένα αντικλείδι του διαμερίσματος.
• Σε περίπτωση που ο ένοικος έχει εμφανώς αντισυμβατική συμπεριφορά ή προσβάλει τα χρηστά ήθη, η Keramoti Apartments & Houses διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει την παραμονή του στο κατάλυμα. Μετά από σχετική ειδοποίηση, τα προσωπικά του αντικείμενα μεταφέρονται με επιμέλεια στα γραφεία της εταιρείας όπου και τίθενται στη διάθεσή του για 30 ημέρες.